Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on kesäkuuta 7, 2022.

kuluttajariitalautakunnan ratkaisu

Kuva
Kuluttaja-asiakkaan näkökulmasta rakentamisasioissa on hulluutta luottaa DEN Finland Oy:n edustajan mielipiteisiin tai olla niille välinpitämätön. DEN Finland Oy:n on erittäin vaikea tunnustaa tehneensä rakennusvirheitä. Tilanne on kuluttaja-asiakkaiden ja yrityksen omistajien kannalta vaarallinen, koska se johtaa kyvyttömyyteen parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kehittää yrityksen kannattavuutta. Yrityshistoriassa on useita esimerkkejä siitä, miten pitkäaikaiset esimiehet ovat arvovallallaan ja pinttyneillä ennakkokäsityksillään estäneet välttämättömien uudistusten ja asiakaslähtöisten toimintatapojen jalkauttamisen yritykseen. Uusien ajatusten ja asenteiden läpimurto on jäänyt valitettavan usein odottamaan uuden sukupolven vaihtumista. Eräitä periaatteellisia rakennuttajille hyödyllisiä poimintoja kuluttajariitalautakunnan ratkaisusta Haimme kuluttajariitalautakunnasta ratkaisua 30 vuosikorjaustakuun alaisesta virheestä, joiden korjauksesta DEN Finland Oy oli kieltäytynyt. Kuluttajari